"Интернет маркетолог боламын" деген жандар осы кітапты оқыса болады. Себебі ішінде ешқандай артық сусыз, нақты керек ақпараттар берілген. Сайт, мәтінмен жұмыс істейтін мамандарға таптырмас "шпаргалка" деуге болады.
Әлемнің барша маркетологтарына танымал Дэвид Огилвидің бұл туындысы жарнамамен айналысатын мамандарға арналған. Жарнаманы қалай жасау керектігі, сауданы көтеретін жарнама жасаудың құпиялары жазылған.
Кітап туралы
Филип Котлер
Маркетинг от А до Я
Бұл кітапты кім оқуы керек? - Маркетингке қызығып жүргендер - Бұл салаға енді келгендер - Кәсіпкерлер - Фрилансерлер
Автор туралы Филип Котлер америкалық маркетолог ғалым, Солтүстік-батыс университеті Келлогг менеджмент мектебінің профессоры, 40-қа жуық кітаптың авторы. Кітап туралы ойым Бұл кітап, шынымен де, мына маркетинг саласына қызығып, "неден бастасам болады?" деп жүрген адамдарға арналған. Маған осы сұрақты көптеген оқырмандарым қояды. Олардың барлығына осы кітапты ұсынар едім. Себебі бұл кітап арқылы сіз маркетинг туралы біліміңіздің іргетасын қалайсыз. Ал одан кейін сіз басқа кітаптар оқып, курстарға қатысып, біліміңізді одан әрі тереңдете берсеңіз болады.
Савельев Денис, Крюкова Евгения
"100+ хаков для интернет-маркетологов"
Бұл кітапты кім оқуы керек?
Интернет маркетологтар
Жеке сайт ашқысы келіп жүргендер
Фрилансерлер
Сайт жасайтын мамандар
Автор туралы
2007 жылдан бері жұмыс істеп келе жатқан "Texterra" порталының атқарушы директоры Савельев Денис пен сол порталдың маркетинг бөлімінің басшысы Крюкова Евгения екеуі бірігіп жазған.
Кітап туралы қысқаша
Кітапта интернет маркетингтегі біраз құралдарды рет-ретімен көрсетіп жазған. Орыстар айтпақшы "без воды" жазылған. Әрине ішіндегі кейбір техникалар біздің нарыққа келмеуі немесе ескірген болуы мүмкін. Сонда да ішінен іліп аларлық ақпараттар табуға болады.
Дэвид Огилви
Огилви о рекламе
Бұл кітапты кім оқуы керек?
Маркетологтар
Жарнамамен айналысатын жандар
Видеографтар
Кәсіпкерлер
Графикалық дизайнерлер
Автор туралы
Дэвид Огилви - барша маркетологтар арасында танымал америкалық маман. Кезінде Adidas, IBM, Motorola, Nestle, Rolls-Royce, Lenovo секілді көптеген атақты компаниялар Огилвидің клиенті болған. Көптеген мамандар оны "жарнаманың атасы" деп атайды. Сондықтан оның кітабынан үйренеріңіз көп деп ойлаймын.
Кітап туралы қысқаша
Көп адамдар жарнама түсіруді оңай немесе бітетін іс деп ойлайды. Ал, шын мәнінде, олар осы жарнаманың артында үлкен команданың, ұзақ уақыт еңбектің жатқанын білмейді. Мүмкін сіз де солай ойлайтын шығарсыз. Ендеше осы кітапты оқыңыз. Сол кезде сіз жарнама түсірудің өзі өнер екенін, біздің неге белгілі бір заттарды ғана сатып алатынымызға, тауардың имиджінің оның саудасына қалай әсер ететінне көз жеткізесіз.